|
Verhoging van de productiviteit door toepassing van vernieuwend telefonie-comfort zoals CTI (computer telefonie integratie), Microsoft OutLook integratie of voice mail. |
|
Verbeterde bereikbaarheid voor uw klanten door toepassing van intelligente gespreks routering. |
|
Integratie van telefonie administratie binnen de IT management tools zodat het doorvoeren van wijzigingen eenvoudig intern kunnen geschieden. |
|
De kosten van aanschaf, uitbreiding en onderhoud kunnen aanzienlijk naar beneden worden bijgesteld. |
|
Flexibel schaalbaar doordat de fysieke grenzen van binnen de gangbare telefonie systemen (maximaal plaatsbare toestel/poort kaarten) niet meer relevant zijn. |
|
Eenvoudig uitbreidbaar zonder kapitaal vernietiging die bij vervanging altijd een negatieve rol speelt. |
|
Integratie van thuiswerkers en remote locaties in de centrale telefonie omgeving. |
|
Centraal beheer en gecentraliseerde operator functies voor een decentrale organisatie werken kostenbesparend. |
|
Makkelijk te leren omdat administratie en beheer middels gestandaardiseerde softwarecomponenten binnen de Microsoft Management Console gedaan kan worden. |
|
Voor interne verhuizingen zijn doorgaans geen extra configuratie inspanningen meer noodzakelijk. |
|
Goede integratie van spraak, fax en mail middels Unified Messaging. |